baaaad romanceeeee

hahaa vilket fint inlägg här under va :) ? HAHA, minst sagt CPROLIG dag idag? hahaha överskottsenergi eller extrem trötthet, bestäm själv. Fick iaf god mat och glögg och pepparkakor idag :D haha eheheheh :D:DD jag glömde nyss vad jag tänkte skriva. Hade engelska redovisning idag, även den var rolig... faktiskt.. hahaha nelson mandela och hans fru do it på hans födelsedag och han har helt plötsligt blivit en tjej också! hahaha emeliee kan vara rolig ibland asså :D Slutade 20 i 2 men av nån okänd anledning stannade jag kvar till typ halv fyra :O tiden bara flöööög iväg! hahaha sen när jag kom hem var jag ytterst duktig. Städade och tvättade och hade mig. (allt för att inte plugga....) hahaha fy spanska prov imorgon :(((((( längesen jag kände mig såhär osäker inför ett spanska prov :O hahaha jaja men som det kan gå.

Sitter och längtar efter min dator. Det får gärna bli onsdag kväll NUUU, sen efter det kan det gärna bli lördag kväll. Och sen får det gärna bli lov :D !

näää men jag ska väl inte sitta här o deeeega .... ehehe adios amigos :)

Kommentarer
Postat av: emelie

haha, jag rättade mig faktiskt direkt haha, och vem vet vad dom gjorde på hans 80års dag nina haha:D

2009-12-07 @ 23:41:55
URL: http://emeelien.blogg.se/
Postat av: jenny thelin

Cuz' you had a good girl, good girl - girl .. that's a keeper, k-k-k-k-keeeper!

2009-12-08 @ 19:02:24
URL: http://jennythelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0