den danska sidan av världen

hehe, varning för långt inlägg med mååånga bilder :D

OKEEEEEEJ här kommer en fullständig finfin uppdatering :D Eller, först och främst : GOD JUL :D klockan är faktiskt över 12 :D ! så god jul till ALLLAAAA och även grattis till bara mig och linus :DDD (2,5 år JUUU :D) vilken väldigt supderduper bra dag det kommer bli idag (imorgon) HAHA :D

MEN JA IAF, tjosan :D
Nån timme efter bilden på sömntutan togs väckte anna mig och vi fixade oss, valde passande kläder, åt frulle och ja , hann inte med så mkt mer :D Lånade världens sötaste kofta/tunika av anna , vad man nu ska kalla det :S? haha fin var den iaf (a)


HAHA mongo bild, men jag i ett lite mer vaket skick kanske :D

Vid 11-snåret vandrade vi mot staaaan, planen var egentligen att gå före hennes familj för att hinna med en buss i smyg HAHA, lata jävlar.. Men så blev inte fallet, utan vi gick faktiskt hela vägen till stan! Duktigt värre. Taggade till tusen JUUUU hahahahah :D nä men något liknande ;) Kom fram till stationen bara för att se att tåget var 20 minuter försenat, blev vi förvånade? njaaa inte riktigt va.. aja, tåget kom iaf vid halv tolv och efter ett tågbyte, en konstig hostande man, en otroligt jobbig tågvärdinna (???? vad fan heter dom HAHAH) så var vi framme i köpenhamn :D Gick till Hard Rock Cafe och åt, jag och anna valde laxxxxxxxxx momZ. Blev dock mätt väldigt fort, hahaha den var ganska mäktig.


HAHA glad tjej :D


hahah på toan :D ( ja anna är mes som stryker över sitt huvud fast hon blev söt punkt) 

Efter det gick vi vidare till tivolit och invigde dagen med en tur i slänggungorna, följd av en tur i dom stoooora slänggungorna, ni vet den som går skithögt upp i luften. Asså åk ALDRIG den på vintern kan jag ju tipsa er om.. X antal meter upp i luften, snurrandes, är ju lite lite kallare än nere på marken, stillastående. Kan ha varit dem värsta 5 minuterna detta året.. HAHAh nej riktigt så illa var det inte, men nä, det gjorde ont så kallt det blev :( hahaha.

Vi hade hur som helst sjukt kul enligt mig, inte lönt att beskriva i detalj vilka karuseller vi åkte hit och dit, men måste bara skriva om en, den nya som dom har fått. ASSÅ ::D:D:D:D lycka i hela mig bara jag tänker på den HAHAHA riktigt jävla rolig, man satt liksom i änden på en .. ja.. hög grej HAHA och den saken man satt i kunde man vrida upp och ner och åt sidan och hur man ville, samtidigt som man snurrade upp och ner på den höga grejen.. asså ja svinsvårt att förklara men antagligen den roligaste karusell jag någonsin åkt :D HAHA


JA inte världens bästa bild men man sitter där uppe och snurrar runt likosm :D så man är upp och ner och på sidan och överallt och ingenstans :D riktigt roligt HAHA


anna och nina och granen :D




När det blev mörkt blev det ju inte liiite mysigt där :D


myyys


inne på en liten gata, julkänsla eller vad? :D

hiih, kvällen avslutades med danska kringlor eller vad det nu hette, sjukt gott :D Tåg hem till Sverige igen och sen hämtade Peter mig på stationen :) Mycket myyysig dag, tack som fan till Anna och till hela familjen Nordahl :D hihih

oj hilveede vad långt det blev, avrundar nog nu :D HAHAHA GOOOOOOOOD JUUUUUUUUUUUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0