en ambulans tack? HAHA

Efter en spik i foten, för många svordomar, ett blödande knä, att baksidan av garderboen bokstavligt talat ramlade av och ett hack i min panna är jag äntligen klar med mitt rum. Spiken gjorde jääävligt ont men som tur gick den inte in helt utan det blev bara ett litet sår, but still. Mitt knä började blöda när jag flyttade min 1600-tals tv , den var så jävla tung att jag fick putta med knäna och bena och hela kroppen och skrapade det mot tvbänken, HAHA, baksidan av garderoben bara ramlade när jag flyttade den så jag helt plötsligt fick den rakt i pannan - anledningen till hacket där. Så nu ligger det en stor jävla bräda på min säng som jag inte har ngn aning om var jag ska lägga?

Det blev alltså inte direkt storstädning, det blev en ommöblering istället. har nte ens damsugat rummet än men jag pallar inte mer, har ont i mitt knä och min fot och om man rör min garderob en milimeter till ramlar den nog helt. Asså jag behöver verkligen  en ny garderob, jag har sagt det till mamma för ca ett år sen - när den började gå sönder. Nu har det gått så långt att hela baksidan har ramlat av (hur det nu är möjligT?) , man kan knappt stänga lådorna, den vinglar som in i bara man öppnar den ena dörren, och den är dessutom överfull, jag behöver en större, eller iallafall en med fler lådor eller ngt. Men problemet är då att min fina lilla mamma tror att jag bara vill ha  en ny eftersom jag inte pallar städa ur mina gamla kläder som jag aldrig använder. Att jag har många kläder som jag aldrig använder är väl iofs sant, men snälla nån om jag bara VILL ha ngt slutar jag tjata om det efter kanske en månad HAHAH, men nu behöver jag verkligen det, men hon är riktigt övertygad om att den säkert håller ett par år till och att jag itne alls behöver en ny. Ska ta ett snack med henne när hon kommer hem och visa henne skiten, så kanske hon tror på mig. Iaf, är ganska irriterad atm efter alla incidenter som har hänt under de här två timmarna typ, HAHAHA. fast när man tänker efter måste jag ha sett jävligt rolig ut hahaha..


åh så fin man kan vara (K) HAHAHHA


Iallafall får jag väl ta den där storstädningen en annan dag eller kanske inatt. Känner på mig att jag inte kommer kunna somna av någon anledning.. hahaha jaja, skulle bara skriva av mig av mitt elände HAHA. hajj ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0