end of 09

Hola, Linus stack nyss och nu sitter jag här och lyssnar på riktigt pepp musik! Imorgon ska bli den bästa nyårsafton på jääävligt länge och likaså ska det kommande året bli. Det blir alltid massa problem och skit på nyårsafton, men det ska det inte bli denna gången, ska fan ha roligt nu! :) hihi.

När vi hade vaknat idag och fixat oss stack vi till stan, för att gå in på gina tricot för typ 19:e gången, har ju presentkort där och ville verkligen ha en ny klänning till imorgon, och efter att ha letat igenom varje jävla vrå på alla gina tricot butiker i hela skåne känns det som, hittade jag äntligen en som jag gillade. Den var på rea dessutom så den kostade bara 99 kr, vilket fynd va ! ;D hahaha

där har vi den ! ganska enkel, i like it.

Jaooo sen åkte vi hem igen och åt på mcdonalds där ett jävla sär som var riktigt pittögd skällde ut mig som fan för att jag hade fötterna på stolen. Flabbade mest åt att han såg så himla rolig ut HAHAHA men sen blev jag bara sur, ofta han ska bry sig? hahah idiot :(

nää det var väl allt for now, adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0