everytime you walk away

hejhejhej ! Asså jag är så jävla dålig på att börja blogginlägg, hahaha vet aldrig vad jag ska skriva :O men ja.. HAHA efter att ha vaknat och kollat på ett avsnitt gossip girl åkte jag i snöstormen till stan för att träffa Anna. Gick en snabb runda och åkte sedan hem till mig. KOllade ett till avsnitt GG och gjorde itne så värst mkt :D haha, imorgon ska jag följa med henne och hennes familj till Tivoli i Köpenhamn, fett mysigt! Ska bli rooooligt :D Kommer hem på kvällen igen, sen torsdag är det ju juuulaftoooon woohoohoh! Högtalare och kamera kom till miiig :D Sen på  fredag ska jag antagligen först till linus ett tag där hans syskon och "fira jul" tror jag .. hahaha sen ska jag be pappa hämta mig där och ska försöka övertala linus att fölaj med också. Sen där nån gång kommer väl åsas släkt och så firar vi med dom :D Så de närmsta dagarna kommer nog bli ganska bra :D HAHA ja det var nog med uppdatering för idag tycker jag, eller iaf för nu ! :D hahaha


hahaha dessvärre blev jag asful på alla bilder vi tog idag så mitt huvud får förbli svart :D
körde iaf på lockigt hår idag, lääängesen jag plattade det :O haha

ajaa adioos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0