fääändå

fääGodmorgon :) Idag vaknade jag av dammsugaren, tänkte det var konstigt för alla jobbar ju ? :S Öppnade dörren och såg en man och blev livrädd! HAHAA visste inte vem han var men sen kom jag på att det är vår nya städare hahaha :D Gick ner och skulle äta eller ngt, precis när jag kom ner från trappan snubblar jag HAHAHAHA! Det var en annan tjej där nere som hade skurat golven. Blev helt chockad och gav ifrån mig ett "AAAH :|" (vet inte om det berodde mest på att jag snubblade eller att jag blev rädd för tjejen HAHAHA) Hon skrattade lite och ag skämdes lite. HAHAH, det var min fina morgon där.

Asså jag börjar gilla min dator mindre och mindre. JÄVLA JAG! Pallar inte att jag alltid går på impulsen. Den verkade ju bra? Den såg fin ut? Jag ville ha en dator fort, så ja, beställ! faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan ååååhhh typiskt när jag hade så höga förväntnignar och längtade så mycket. Asså det är inget fel på datorn i sig, bara att den inte passar "min smak" eller vad man ska säga. kommer antagligen störa mig på varje liteen småsak som går att störa sig på. Men ja. Får väl.. spara ihop till en ny och sälja denna eller ngt? Hur det nu ska gå....... nä men ja. Ska väl inte klaga. Man kan inte lämna tillbaka den bara ju, det är liksom inte som ett par jeans som var för små. FAN. Ska sluta göra ALLTING utan att tänka ett skit före jag gör det.




Kommentarer
Postat av: Amanda

fin fin blogg! gillar kläderna :)

2009-12-12 @ 20:14:40
URL: http://theshimmeringsea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0