Forever yours ♥

Min bästa vän. Min andra halva. Min livsglädje. Min anledning.
Min Linus

I've found the greatest love of all.
Om 2 dagar har du varit min i 2,5 år. Två och ett halvt år. Jag var bara 14 år, visste ingenting. Det enda jag verkligen har vetat sedan dag 1 är att jag älskar dig. Jag föll pladask för dig.  Det har alltid varit du, och det kommer det alltid att vara.

Tack för att du är du, tack för att du ger mig så mycket glädje, tack för att du får mig att inse alla fel jag gör, tack för du hjälper mig fixa mina misstag. Tack för att du håller upp mig när jag håller på att falla.

Du är den bästa i hela världen Linus Silver. Det är du verkligen. Den finaste människan jag nånsin träffat.

Lämna mig aldrig.


one thought of you is all it takes to leave the rest of the world behind.

And I didn't mean to meet you then
we were just kids
And I didn't mean to give you chills
by the way that I kissed
And I didn't mean to fall in love, but I did
And you didn't mean to love me back, but you did.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0