GOD JUL

Hohoho ! Gud jul folket :D Vaknade  i morse av att mamma drog i mina fötter (?) HAHAHA jag var visst svårväckt idag! hahaha, gick ner och åt frukost och fick öppna ett paket och gissa vad det var i det....? WOOOOH HÖGTALARE :D Så nu fylls hela huset av min fiiiina musik! HEHE :D lovelyyy, tack så mkt :D

Sitter redan färdigfixad, fast gästerna kommer inte fören om 2-3 timmar. Ajja good to be prepared hiih ;)


Jag för några minuter sen, hehe kör på lockigt idag igen! (detta måste vara rekordet för hur länge jag inte har plattat mitt hår) och en röd tubtop klänning från i somras, hahaha.


Kommentarer
Postat av: tom samuelsson

När får vi se bild på högtalarna? :D :D

2009-12-25 @ 01:14:54
URL: http://rentutsagt.blogg.se/
Postat av: martina

fin blogg!

besök min blogg och kommentera gärna :)

God jul!

2009-12-25 @ 13:32:34
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0