godkväll vänner

Godkväll fina ni. Sitter här i ett mycket stökigt rum i min säng i Linus kläder (älskaälska <3 hehe) och kollar på bridget jones dagbok. HAHA den är rolig den :D har sett den .. x antal gånger men vad gör det? Har liiiide mkt ångest för att jag aldrig stack till skolan och hätmade böckerna.. asså. Jag vet inte vad jag ska göra, men inte är det provet iaf.. Får prata med läraren på ngt sätt för han svarade aldrig på mitt mejl.. BUUUHUHUH! nä usch asså. Kalkylering också, inget man kan gissa sig till ett mvg på precis...... inte ens ett g skulle jag vilja påstå. JAJA,  får hoppas det löser sig på bästa sätt.

Dagen har iaf varit väldigt skön, sov till halv ett ungefär och gick upp i lugn och ro, åt kebabtallrik till frukost  <3 HAHA, vid 3 kom linus förbi en sväng och tvingade mig laga mat till honom, jag tog fram en indisk gryta från frysen och skulle värma den, råkade tappa burken det låg i och wops.. hela köket, hela golvet och hela nina hade fuuulllt med gryta på sig. Som tur va hade jag ett par fula mjukisbyxor från typ 1600-talet som jag ger fullständigt fan i om dom förstörs, DESSVÄRRE hade jag ett vitt linne från gina ... notera vitt. notera att det finns curry i grytan. notera att mitt linne kan man hutta på tippen. HAHAA men ja. Maten var dessutom äcklig så han åt aldrig det.. jahapp totalt onödigt. Den middagen kostade alltså mig 100 kr och en massa städning! förjävligt aså. AHAHA jaja nog om det, han stack igen vid 5 och jag .. ja. jag har inte gjort så mkt sen dess!

nä, nog för idag eller vad säger ni ? PUSSSSSSSS


AAHAH underbart fin bild sen i lördags, HAHAHA ser ut som ett tard men jajajajajaa :D

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hahah aw! :D <3

2009-12-23 @ 12:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0