goodmorning sunshine

GODMORGON :D jag älskar lov. HAHA Vaknade för ca en halvtimme sen och har redan fixat mig färdigt och allt, duktigt nina ! :D Om 40 min ska jag ta bussen till stan och träffa Linus, sen åker vi vidare till malmö och entré ! :D Ska bland annat handla ett minneskort till kameran tror jag :) Och får se om jag hittar ngt annat roooligt. Sen halv sex ska vi på bioooo wooho :D Den är väl klar vid 9 eller ngt, sen åker vi hem hit tror jag (om jag får som jag vill hehe). Japp så det är hur min dag kommer se ut. Kommer alltså inte bli lika mkt bloggande som igår ;) HAHAHA jag var på hugget, 5 inlägg tror jag :D hahah rekord för en dag. AJJA vi seeeeeeeeeeees!

moi idag:

med tröjan jag köpte för nån dag sen!

p.s börjar gilla min kamera mer och mer, heheheheheheh :DD:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0