hohohoho

sååå hej ! :D hahah okej pallar ingen fin start här så vi kör igång dirr på min lilla daaaaaaaaaag :)

Vaknade kl 12 bredvid linus, kollade lite på tv, åt frukost och duschade och fixade oss osv :) Sen skulle han egentligen hem, men vi fick en impuls hahah och åkte till nova ist där vi direkt gick in på media markt och jag köpte min kamera ! :D Köpte dock inget minneskort eftersom det kostade 200 kr och jag har ett där hemma, någonstans... så man kan ju bara ta typ 5 bilder sen är minnet fullt, haha men jag får hitta minneskortet så ! :D Iaf, sen köpte jag två tröjor på bik bok, den ena är lite för stor för den fanns bara i M, men den var så jäääkla mysig så jag var tvungen att köpa den ändå, dessutom kostade den endast 49 kr :D ! haha


there you have it. Den är inte lika fin på bild som i verkligheten dock, hihi :D

Sen en annan .. vad man nu ska kalla det. Top/klänning/tunika fan vet jag, gillade den iaf :D

inte heller lika fin på bild, men den är tajt där nere och pösig där uppe, hehe you get it :)

Sen närmade sig kl 5 och vi började bege oss hem, och eftersom jag är hos pappa just nu tar det ju sin lilla tid att komma hit! Buss i 40 minuter, ingen hit faktiskt. Linus skulle hem så han skulle ju också ta buss, och med vår tur gick bådas bussar ca .. 30 sekunder före vi kom fram så vi fick vänta i en hela jäkla timme :( haha som tur var kunde pappa hämta mig efter typ en halvtimme , inte för det gick så mkt fortare men det var skönare iaf :) Kom hem och åt och kickade tildes ass i gitarr hero :D haha och nu sitter jag här. Har inte riktigt bestämt mig vad jag tkr om kameran än, men den får faktiskt duga vad jag än tycker haha :D

Iaf, julklappar dååå?
- Högtalare :D as you know

här har vi mina skönheter :D haha inte värsting högtalare precis men dom är mitt i prick på vad jag vill ha så jag är meeer än jäkligt nöjd :D

Ja sen har jag fått mest pengar och presentkort och lite kläder och så :) Fick circus parfymen av Linus, gaaha älskar den :D Sen fick jag mina älskade skooor :D HAHA fast dom är lkite för stora så vi ska åka och byta dom imorgon. Men det är iaf "vanliga" svarta kawasaki skor, har velat ha dom aaaslänge så det blev jag också välidgt glad över heheh :D


moomZ hihi

JAAAA det var väl allt för nu, hörs senare =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0