hola amigos

hallååå hallå :D känns som att dte var längesen jag gjorde vanliga riktiga blogginlägg sådär.. haha blir bara tråkigt helt tiden.  hahah men det beror väl mest på att jag ine har en dator vilket betyder att jag ine kan lägga in några bilder.. menmen, den kommer på onsdag nästa vecka sååå! Och snart är det julafton och jag önskar mig en ny digitalkamera, min gick ju sönder på valborg eller när det var :( buuhu. Så vi får väl se om tomten är snäll hahah :D

Sitter iaf i skolan nu, börjar kl 12. sjukt skönt. Sov hos Linus så jag fik ta bussen 11.06, så sovmorgon till tio fick ja ändå :) och det behövdes kan jag ju säga. Ska bli så jääääkla skönt med helg, har inga planer över huvudtaget, ska nog bara ligga och sova hela helgen. Längesen jag var såhär trött haha, så det är riktig skönt att inte ha någonting planerat.

Nåååja nu ska jag försöka komma in på någon facebook sida häraaaa, hörs sen ;*


onsdag <<33<3<3<3<3<3<3<3<33<<33<3< hhihi

Kommentarer
Postat av: emmy

fin blogg ;D

2009-12-05 @ 20:44:50
URL: http://lillemsy.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fin blogg =) Allt bra?

2009-12-06 @ 14:42:15
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0