jävla inbrottstjuvar

Godmorgooooooooooooooon. Vaknade för en stund sen av att grannen plingade på, hörde lite vad dom snackade om och han sa att när han hade gått upp i morse (han är bagare så han går upp vid 5) och skulle åka, såg han en bil stå på baksidan på cykelstigen utanför vårt hus, jag menar, vem sitter där i en bil 5 på morgonen? :S Så när han tittade på dom såg dom honom och startade bilen och körde iväg jättefort. Antagligen var det alltså äckliga tjuvar som planerar att gå in i något av våra hus. Det är så sjukt äcklig känsla assåå, sen vårt inbrott har det varit typ 4 till på vårt område. Jag sa till mamma att jag ville flytta härifrån men hon sa att det är samma sak i hela sverige just nu, poliserna vet itne hur dom ska sköta det eftersom det aldrig har varit såhär många inbrott under en kort tid förr. Så jag kan ju försäkra er om att alla mina värdesaker kommer vara väl gömda ikväll!

Vet ni vad det sjukaste är? Att bara några veckor efter vi hade flyttat in hit, beställde peter ett larm! Mamma och han skrev på alla papper och sånt och nån skulle komma inom 3 veckor och montera upp det, men ingen kom och efter 3 månader ringde peter och skällde ut dom haha, sen nån vecka efter det beställde han ett annat fast det var slut, så skulle dom ringa när det kom in igen fast dom ringde aldrig. Jävla idioter asså, hade dom bara skött sitt jobb hade vi alltså haft larm när det förra inbrottet skedde. Jaja, what to do.. hahah

Asså ja, utrota inbrottstjuvar. Finns inget räligare asså, det är faktiskt en riktigt sjuk känsla att någon har varit i vårt hus och rört våra saker osvosv. Faktiskt. Ni som har haft inbrott fattar väl vilken känsla jag snackar om :O haha JAJA nä nog om sånt tråkigt prat! Hörs senare :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0