juuuul juuul strålande jul

Hejhej hallååee :D HAHA sitter hemma hos Linus nu och väntar på att pappa ska komma och hämta oss så vi kan fira jul med pappas släkt... hahaha det är alltid såhär, massa julfiranden flera dagar i rad, men jag klagar inte ! :D Igår var det ju med linus familj/släkt. Trevligt faktiskt :) Tänkte ta bild eller ngt på allt jag har fått när jag har fått allt, får typ 3 saker om dagen ju HAHA :D Men iaf, har fått pengar, högtalare, kläder, presentkort, biopresentkort, godis och parfym hittills så det är ju inte så dåligt :D hihi :D Har jag tur och har gissat rätt kmr jag nog få kamera och/eller skor av pappa :D:D WOOOHOH hoppas lika mycket på båda, hahaha. 

Igår var som sagt trevligt, mamma körde mig hit vid 1 och då var annika och dem redan här, strax efter det kom danne och nelly och så åt vi, mkt mkt gott :D haha. Sen var det julklappsutdelning, mest till barnen hahaha lilla matheus är så jääkla söt HAHAHA :D Fick iad parfym av Linus, britney spears circus, haha muums den luktar så gott :D ! Och så fick jag biopresentkort och gofis av linus föräldrar :) hihi tackar :D:D:D Asså, Linus har hela tiden trott att han ska få ett smycke av mig (fattar inte varför?AHAHA ) Så jag tänkte, varför inte skoja till det lite? ehhehe. Asså han ville ju verkligen inte ha ett smycke, men han vet att jag tkr det är gulligt hahah., Men iaf, jag hade köpt en fotboll till honom HAHAH ja tråkigt, men det var det enda han önskade sig. Men jag packade in en sån smyckeask som man får typ armband i och la en lapp i den där det stod "LURAD HIHI" HAHAHAH, så fick han den och såg direkt att det var en smyckeask, och asså hans min.. HAHA dagens roligaste utan tvekan, så sjukt besviken men låtsades vara glad typ.. ahah ja så öppnade han den och blabla ni fattar resten, HAHA. Till slut fick han iaf sin älskade fotboll så han blev glad och nöjd =)

Nä, nu får jag väl gå och fixa mig litegann innan pappa kommer. Sen bär det av till underbara veberöd.....haha, tur att jag har linus med mig kan jag ju säga annars kan ni nog inte räkna med att se mig i livet igen :D HAHA nä ska inte vara elak, veberöd har säkert sin charm också .. 8-) ahah ajja h det braooo :D Bilder kommer senare som sagt :D ! Och om jag har tur kommer dom vara tagna med en ny älskling till mig (A) haha

HEJDÅÅÅÅ :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0