Lov älskade lov

okej, på (från?) begäran från ingen mindre än anna så skriver jag väl ett litet blogginlägg! haha jag tänker inte rabbla upp alla dagar från när vi fick lov tills idag, pallar varken tänka efter eller skriva ner det. men kan ju säga att jag har spenderat den mesta tiden med linus, blivit beroende av ett xbox spel som jag aldrig i min vildaste fantasi ens hade kunnat tänka mig att testa spela, AHAHHA så jag och linus har mest legat i hans säng i ett mörkt rum med xbox på projektorn och bråkat om vem som ska få spela.. hahaha jäkligt roligt spel faktiskt. har dessvärre glömt vad det hette 8-) HAHAHA aja =D har även hunnit med att kasta oss i 1 meter hög snö, haft ett litet barnsligt snöbollskrig, gjort snöänglar osv :D HHAA mycket mysigt förutom att jag hade ju.. ja. inte bra skor för snö kan man ju säga, så inom 10 minuter kändes mina fötter som två istappar, så vi stannade inte ute så värst länge. MEN JAJA :D en bra start på lovet iaf.

idag kom jag iaf hem och bakade nya lussebullar efter att ha gått för länge och längtat efter att äta några, sen dom förra tog slut.. hahaha jajaja fetto jag vet :D Har även snart kollat klart hela första säsongen av gossip girl, följde det ju innan men helt plötsligt glömde jag bort det ena efter det andra avsnittet och nu har det gått så långt att jag har glömt var jag slutade.. så jag tänkte att det skadar väl inte att se om hela skiten från början. Inte för att det är skit. Inte ens i närheten, hade glömt hur mycket jag älskar det programet. Hahaha.

Snart julafton, jag har världens roligaste plan för Linus julklapp, HAHA kan dessvärre inte avslöja den här förens efter han har fått den, har ju faktiskt ingen aning om vem som läser min lilla blogg.. haha. Och när det kommer till mina julklappar hoppas jag tomten är snäll och kommer med högtalare, en digitalkamera och skor. Och gärna en jäkla massa pengar, då jag endast har typ.. 70 kr atm :(

Nä, NÖJD NU anna? :D Det får du och alla andra va faktiskt, för nu har min fantasi tagit slut om vad jag ska skriva.. borde bli bättre på att uppdatera asså haha.

Aja, kolla vilken underbar bild jag hittade på min bilddagbok, HAHAH :D I åttan tror jag det är. 4 år sen det vill säga. har ändå itne ändrats sååå mycket? Eller vad säger ni? HAHA



It's often said that no matter the truth, people see what they want to see,
Some people might take a step back
and find out they were looking at the same big picture all along.

Some people might see that their lies have almost caught up with them,
Some people may see what was there all along,

And then there are those other people
who run as far as they can

so they dont have to look at themselves

Kommentarer
Postat av: anna nordahl

2009-12-21 @ 23:52:27
URL: http://enligtannanordahl.blogg.se/
Postat av: anna nordahl

HAHAHA (det blev fel däruppe)

men ja, jag är nöd :D:D förväntar mig ett till imorgon!

2009-12-21 @ 23:53:18
URL: http://enligtannanordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0