natti?

heeeeeeej! Sitter och dricker varm obooy mums ! fast vi hade ingen grädde hemma så inget stort mums.. Ska man ha varm oboy ska det va med grädde, annars är kall godare tycker jag :D hehe. jaja, haha tänkte gå och borsta tänderna nu snart och sen stänga av datorn, lägga mig i sängen och kolla på simponson filmen som börjar snart.. itne för den är speciellt bra men aja alltid nåt! är dessutom supertrött. Det ska bli såååå skönt med lov imorgon, ni anar inte! ÅH JAG LÄNGTAR :D hahaha !

Nä, vi hörs imorgon babes. adjö!

vet inte om det är lönt att lägga in en bild, HAHA det känns ändå bara som om jag är ett stort ego eftersom jag alltid bara lägger in bilder på mig själv.. Får väl fota något annat nån gång, haha. Längtar till julafton, hehe tror jag kommer på kamera, högtalare och skor! Eller hoppas väääldigt mycket iaf.. haha :D

Wopps skrev visst lite mer så det får bli ett till hejdå nu, hejdå! :D

Kommentarer
Postat av: MIRABELL

okej jag skippar allt fjesk som hej allt bra?:) fin blogg! & önskar dig en trevlig dag!



för egentligen är det ingen som bryr sig? det vi vill är ju att jag ska kommentera din blogg åxå, så jag går rakt på sak , kommenterar du min så blogg får du lika många kommentarer tillbaka , ;) puss

2009-12-19 @ 01:12:15
URL: http://hippiehoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0