NY KAMERA WOHOOHO


Kamera - check ! hihi :D
Efter en dag på nova lund med mitt snuttegulllll följde en kamera och två tröjor med mig hem, sen hann vi inte mer. Nu har jag iaf en kamera igen efter att min förra ramlade ner från en brevlåda (....) på valborg och gick sönder. haha buuhu :(  Det blev en Casio (aldrig hört talas om det märket förr), ganska prisvärd, väldigt fin och förhoppningsvis mkt bra :D Fick nämligen massa presentkort på Media Markt igår bland annat så ja, fick välja kamera själv. Ville egentligen ha den i rosa, fett fin var den hihi men den fanns bara i silver och blå, och eftersom jag inte vill vänta så fick det bli en i silver. Men den var fin den med :D " och nu kanske folk tar mig på allvar" som linus sa.. hahaha idjut.  Aja, nu ska batteriet bara laddas i ca 1,5 timme till och sen blir det bilder och bättre uppdatering, förmodligen :D

until then...

Kommentarer
Postat av: anna nordahl

du kommer älska kameran, för jag har en likadan ;)

HAHA nä inte df du kommer älska den, men det kommer du :D

2009-12-27 @ 21:08:04
URL: http://enligtannanordahl.blogg.se/
Postat av: Emelie Nordström

Då blir de massor av bild uppdatering snart hehe. Jag har också inskaffat mig en kamera nu, äntligen! :D

2009-12-28 @ 10:27:11
URL: http://emeelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0