osammanhängande

Ojojojoj fy skämms nina :) ingen bra uppdatering här inte, men ajajaja ! :D Pallar tyvärr inte prata om helgen, de jag var med vet ju redan vad jag gjorde så, haha och dem jag inte va med.. ja synd för er =) hehe. Kan IALLFALLL säga att ´jag & linus (mest jag) bakade killerass goda lussebullar som typ redan är slut haha :D

Iaf, idag började jag kl 10. skööööönt. En timmes spanska följt av lunch, inte så gott.. köttbullar och potatismos och sås. Kan väl tyckas låta helt okej, men det smakade mest tpy.. smör i min mun. haha. SEn var det jobbiga timmar ända fram till klockan fyra då vi slutade. Asså har verkligen inte lust att skriva massa tråkigt vilka lektioner vi hade och blablabla så det skiter jag i ahha!

måste dock klaga lite.. eller mycket.. så ni som inte tycker om klagomål kan ju sluta läsa nu =D
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH VAD MKT SKIT VI HAR I SKOLAN NUUUU JAG FÅR DAMP. Vi har en miljon inlämingar och prov och läxor och redovisnignar och asså ja, jag har en dödslängtan???? Det är dessutom saker jag bokstavligt talat inte fattar ett skit av. Som kalkyleringen, what the fuck? Kalkyränta och invesering och blabla fattar ingenting. och det underlättar ju inte att idioten till lärare är den segaste i hela världen och dummaste också för den delen, jag menar, vi har en bok som vi ska räkna i, och en där det står förklaringar och sånt, asså räkningarna i bokstäver eller vad man ska säga? Det säger väl förfans ig själv att man först läser förklaringarna, man läser vad saker och ting betyder och hur man räknar ut dem. Varför man räknar ut dem, vad man använder dem till? tycker ni inte? Men nÄÄÄÄ. Vi ska räkna direkt, "för det kommer fastna efter ett litet tag och vi har inte tidtill att läsa först" SKAFFA BÄTTRE LEKTIONSPLANERINGAR DÅ och slösa inte din tid på att babbla sönder i en halvtimme om ngt man kan säga på 2 min? herregud. Men ja, så jag fattar iallfall INGENTING och detta ska vi ha prov på nästa vecka.

 

INERDGNERONG

någon som vill plugga, göra proven osv, få minst godkänt och tjäna 100 kr? tack på förhand.


HAHA

nu orkar jag itne skriva mer. AHAH  vill sova bort mitt liv. nää men den kommande veckan kanske =) EEEEN POSITIV SAK är ju att min dator antagligen kommer i veckan :) får väl se om jag har turen på min sida för en gångs skull :) NÄÄ, hejdå


Kommentarer
Postat av: emelie

Det var på tiden med lite uppdatering tycker jag haha;)

2009-12-01 @ 19:07:57
URL: http://emeelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0