ready steady go

Hajj, sitter och väntar på att pappa ska prata klart i telefon så vi kan åka någongång. Skoaffären är i södra sandby, tror jag ska övningsköra dit, sen får jag skjuts hem till mamma. Asså så seeeg han är, pratar typ med facket? Aja what to do what to do..

Inatt har jag haft de konstigaste drömmarna någonsin, asså jag har verkligen drömt om allt :O HAHA allt ifrån att jag skulle sätta på mascara på ngn i min klass till att jag hittade mitt minneskort till kameran, till att maten i kylen var slut, asså ja hahaha.

Och på tal om kameran, asså jag tror inte jag är sånöjd faktiskt :O bilderna blir inte så jättebra, eller jo, ibland får man till en och annan som blir bra, fast det är fler som blir helt suddiga och fula i färgen än dem som blir bra. Jag vet inte, jag kanske är fööör petig haha, men får se om det har med ljuset att göra eller någon inställning eller vad.. ANNA: tror faktiskt inte det är en sån som du har för din tar fett mkt bättre bilder :O du får hjälpa mig med inställningarna eller ngt HAHAH :D
Men ja,hoppas jag blir nöjdare snart eller hittar ett sätt attfå finfina bilder hahaha :D




ÅÅÅÅH nu la pappa på men nä, hans svar från facket var inte tillräckligt bra så nu ska han ringa nån annan NRJSNGDPIÄN hahaha sen ska han åka till min kusin och fixa ngt element? Asså jag lovar, men min otur kommer affären ha stängt före jag kommer hinna dit. Buuhu :(

 

Ajjjjaa ska gå och packa lite nu :D powwws


Kommentarer
Postat av: anna nordahl

1. HAHA drömmar - alltså jag svär, har haft världens roligaste dröm inatt, du var med :) du kommer dö när du hör detta HHAHHHAAH så jävla fult



2. jag är hundra på att det är samma kamera, och jag hade också skitsvårt i början! tyckte den var helt värdelös för ALLA mina bilder blev också suddiga, men det är bara för att det finns så jävla mycket inställningar som man måste trycka in och sånt, tog mig typ 2 veckor att fatta allt HAHA, men du kommer älska den när du gör det :D

2009-12-28 @ 14:30:41
URL: http://enligtannanordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0