släng mig inte till hajarna

tjenis (HAHAA hej jenny) ... nä men hejsan! Ligger och chillar i linus säng, mycket mysigt. Saknas bara en Linus ju :D Han är dessvärre och boxas på thailändare.. näääää men thaiboxning HEHE. bryr ni er? troligtvis inte :D hahaha. Såg nyss det sista avsnittet av desperate housewies på surf, och precis när det slutade började det på tv här :D haha vågar inte gå ut till linus föräldrar och ba .. "eh byta till femman? måste se desperata hemmafruar!!!!!" HAHA :D det var iaf ett dödligt spännande slut. Eller egentligen inte, bara typ den sista minuten. Man blv helt så.. AAAAAAAH NAAAJJJ :| haha tråkigt att det är det sista avsnittet :( hoppas det kommer upp på surfthechannel ändå :)

Jajaaa idag hade jag spanska prov, gick väl sådär! me no gusta estudiar ni vet så jag fick ta den smällen ! :) annars idag.. hm.. god mat! ett stort plus. Slutade en timme tidigare, ett annat stort plus. Fick ett samtal av linus och satt 20 minuter senare på bussen hem till han, ett till plus. Och tom var snällis, ett STOOORT plus :D tack kära tompa MWAAAH ! hehe :D

asså jag har massa nya bilder på min mobil som jag borde lägga in här, tycker inläggen har blivit helt tråkiga på sista tiden! men har ingen sladd eller ngt, för att inte tala om egen dator.. och inte kul att fylla mammas jobbdator med mina bilder då blir det icke kul för lilla mig :D ett jävligt maddafakking enormt stort PLUS ÄR ATT JAG FÅR MIN DATOR IMORGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON :D längtar som ett as faktiskt. Hur länge utan? två månader? nä jag vet inte, mer eller mindre? har ju ingen tidsuppfattning alls. Känns iaf som en evighet! HAHA. Galet vad man kan bli frustrerad utan en dator på så länge :O eller det kanske bara är jag. JAJA thats who i am and thats what i dooo.. lala (8)

HSHAHAH asså vilket långt och konstigt inlägg. Vet ni vad? AHHAHA idag när jag och linus gick hem till han från bussen kom jag på en låt, den gick såhär "duu och jaaag. Föraaalltiiid. Håålll miiig. Kasta miiiig. IIINTEEEEE. Till HAAAJAARNA" med melodin till "en evighet" eller ad den heter.. ni et den.. en eeevigheeet.. en koooort sekund! Haha ja så lurade jag linus att det var en riktig sång och ja, låter inte så kul kanske men med alla repliker vi sa där under de där 5 minuterna.. kan ha varit den roligaste konversationen jag någonsin haft med honom. HAHAHAA. Låten var fin iaf.

NÄÄÄ HEJDÅ detta blev helt för långt, hade icke planerat det. Grattis om du har tagit dig hit ner och läst hela :) adios

Kommentarer
Postat av: jenny thelin

tack! och cp <3

2009-12-08 @ 21:38:55
URL: http://jennythelin.blogg.se/
Postat av: julia

fin blogg! :)

2009-12-09 @ 16:45:35
URL: http://frennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0