Tell him i'm sorry

Godmorgon :D Haha vaknade för en timme sen typ, ingen skola för mig idag. Sköööönt faktiskt. Ska bara dit lite senare och hämta företagsekonomi böckerna och matteboken, har prov imorgon & på torsdag. Har inte ens kollat på det och jag fattar ingenting. Jaja whatever. Filosofin ska in denna veckan också, sen jävlar är det klart! Fredag är det lov och fyfaaaaaaaaaaaan vad skönt de ska bli!

Skrev inte igår efter min film, haha först åt jag sen hände det lite grejsss så jag va itne riktigt på humör, hahaha. men ja, helgen har väl varit helt okej :) I fredags var jag hos Linus och kollade idolfinalen, bra att Erik vann, även om det skulle vara tove.. aja. Sov där och sen på lördagen vid 2 åkte jag hem till Ellinor och chillade lite, åt, sen åkte vi till amanda där hon och Elin va. Fixade oss ett tag sen körde simon oss med sina fetinghögtalare till Andreas i Ellinge där förfesten va ! Treeeevligt faktiskt, även om jag inte kände så många där.. ahaha. Vidare till jägers som inte var kul. verkligen inte asså tråkigaste jägers nånsin! Fick typ köldskador också, tack linus :) HAHA nä men av nån anledning skulle jag följa med han ut, ut från jägers området asså, vid typ.. 20 över 1? :| Hade tråkigt så jag tänkte jaha okej visst, men HAHA sen kom vi ju inte in igen! FYFAN VAD KALLT DET VAR. Höll på att dö! Sen kom mina små vänner ut vid typ.. halv tre :O Fattar ni? Jag stod där ute i det iiiiskalla vädret i över en timme. Efter det har jag frusit konstant tills nu typ, helt sjukt. JAJAJ :D

Kom iaf hem till elle och somnade direkt, åkte hem ganska tidigit på söndagen. På kvällen kom Linus pappa och hämtade mig och jag sov där. Gårdagen ska vi inte ens prata om, ÖÖÖÖÖÖÖEH DÖÖÖ HUMANUS. Så idag är jag hemma :D ja det var min finfina uppdatering, see ya later aligator! <3

Just det igår gjorde jag om min blogg också! HAHA inte världens finaste kanske men ajajaja :D

litta bilder:D

jag och elleeeeeeeeeee, söda flickor


jag på förfesten, hahaha


jag, elin, lukas, elle och amanda!


HAHA i bilen, bilresorna fram och tillbaka överallt var det roligaste på hela kvällen.  HAHAH :D
Elle Jag och elin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0