tiiidig morgon

Hejsan på ersan .. hahaha. Sitter i skolan nu, ja fick göra provet en annan dag. Sååååå det var såå onödigt att jag kom hit. Kunde sovit minst en timme till ahhaa, han hade liksom räknat med att skitmånga inte skulle göra det så jag kunde lika bra stannat hemma och leka sjuk en timme? :D aja! Somnade inte förens vid typ tre igår, så det var jäääkligt jobbigt att gå upp i morse kan ni ju tänka er.. men ja, haha tänkte vara duktig och skicka in nåt arbete nu när jag ändå är här men kom på att jag har alla klara arbeten på ett usb minne som ligger där hemma... så nä inte det heller! Nu kom frukten hoppas dantamig det är ngt gott där idag ! Dom har ju tagit bort alla clementinr för nån ful etta var allergisk. byt skola ist vi vill ha våra clementiner :( hahaah, nä får väl kolla vidare efter något roligar än detta... ciao :D !

tituuut


Kommentarer
Postat av: martina

fin blogg!

besök min blogg och kommentera gärna :)

2009-12-16 @ 16:29:30
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0