upptäckter om vintern

ojoj deppigt värre på inlägget nedanför. JAJA. Såna dagar har väl alla, haha.

Idag vaknade jag vid 10 och stack till tandläkaren halv elva. nemas problemas där, cyklade vidare i kylan till skolan för att skriva - INGEN UNDERDRIFT - det svåraste matteprovet jag hade i HELA MITT LIV. ååååååhhhh omg :D det måste ske ett mirakel för att jag ska få godkänt på det asså.. hahaa skrev i en och en halv timme, sen chillade vi ett litet tag innan jag stack till stan för att handla julklappar. När jag hade köpt till linus insåg jag att det bara fanns ca 70 kr kvar på mitt konto såå ja.. :( HAHA min kära familj får väl bli utan? HAHA eller så får jag hitt po nåt annat roligt som är gratis !

haha aja, sen när jag skulle cykla hem.. asså det är sorligt att bara ta upp det här. Men idioter finns det ju i underbara Lund kan jag tala om för er. Har även konstaterat att jag HATAR snö, HATAR vinter. ingen underdrift där heller. Asså jag försöker hålla med alla som ba "ååhå så mysigt " BLABLABL  MEN NÄ, det går ju inte. Man lurar ju bara sig själv, för hur jävla mysigt är det att frysa ihjäl, hålla på att ramla av all äcklig is, vänta på bussar/tåg som är myyyccckeeet försenade, få hela sminket/hårstylingen förstörd bara man sätter foten utanför dörren.? och allt annat skit vi måste genomlida! INSE FAKTA människor, vi har en förvrängd verklighets bild av den äckliga vintern. I filmer är vinter mysigt, ingen annanstans. Tänker flytta till något varmt land nån gång i framtiden, ett land där folk inte ens vet vad ordet "snö" betyder. TACK FÖR MIG , adjö :D !


jag imorse :D !

Kommentarer
Postat av: demi

fett fint hår du har

2009-12-17 @ 19:59:50
URL: http://enfarligkorv.blogg.se/
Postat av: anna nordahl

men kaka :( HAHA hallåååå, när det är sånt väder som det är nu och det är snö, så är det ju svinkallt, det är så kallt att det inte är ett dugg fuktigt! luften är ju helt torr, och därmed blir vårt hår inte lockigt :D????



inte mitt iaf

HAHAH <3

2009-12-17 @ 22:10:16
URL: http://enligtannanordahl.blogg.se/
Postat av: alexandra

fint hår :)

2009-12-18 @ 17:46:55
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0