vi drar till malmooee

hallå ja :D Är hemkommen för några timmar sen haha, det blev en lååång dag, vi skulle kanske inte åkt dit så tidigt.. menmen. Köpte bara ett minneskort, äntligen haha :D Tänkte kolla efter en klänning till nyår också, letade mest på gina eftersom jag har presentkort där men där fanns ju typ.. ingenting. Hittade en klänning som jag gillade fast den var helt för dyr så ja. Får väl antagligen ha på mig något jag redan har i garderboen, hahaah.

Iaf, filmen var väl helt okej, den första halvtimmen - timmen var ganska tråkig faktiskt och jag fattade inte så mycket, men sen blev den faktiskt bra. Dock märkte man knappt att det var 3D, det var inte så mkt som "flög ut ur bilden" eller så, det var mest att människorna va utanför eller ja, svårt att förklara men det blev inte alls samma effekt på ngt sätt? Så jag tror vi likabra hade kunnat se den i vanlig verison och dessutom betalat 80 kr mindre då. Men jaja haha. Det var inte riktigt min typ av film, men den var absolut inte dålig! Måste erkänna att det fanns några scener jag kom på mig själv med att ha munnen öppen och tänka "shiit aaaah snabba dig :O" eller" ÅH NEEJJJ :(:( " HAHA :D Jag brukar vara ganska kräsen just när det gäller att se film på bio, betala ganska mycket ändå för att se en film man egentligen kan ladda ner eller hyra eller ngt efter någon månad. Det måste vara riktigt bra filmer för att jag ska tycka att det är värt det.  och denna var väl inte riktigt det. MENMEN :D !



Sen tog vi bussen hem och jag skulle betala ett barn direkt till lund i stadsbussen, asså det vet väl hela världen att man kan göra?! Man betalar dit man ska på första bussturen liksom, så jag gav min hundralapp och sa att jag skulle till lund, han ba "nej det går inte" jag ba "klart det går?" han ba "nej det måste vara inom malmö" jag ba "öh nä? HAHA" han: "jo du kan itne ta till lund du måste betala ett barn här sen på stationen till lund" asså idiot ofta jag ska betala typ 40 kr för att komma hem? Ja förlåt inte världens största summa men ni som känner mig vet att jag är ganska snål HAHAH har ju aldrig pengar :O Så jag blev lide arg och sen till slut fick linus betala för mig AHAHAH.


ääälskling <3

Vi kom hem iaf ! Kollade på en annan film som heter "Awake" när vi kom hem. Den handlade om en kille som skulle genomgå en operation och sövs ner, men han somnar aldrig utan han sövs bara så pass mycket att han inte kan röra sig eller prata, så han är "vaken" under hela operationen, han hör och känner allt men kan inte prata eller röra sig. Så får reda på massa saker som läkarna planerar (haha de planerar att döda honom för att tjäna pengar blabla). Den var faktiskt bra, spännande :)

har varit en väldigt mysig dag iaf, hihi. Nu ska vi väl sova snart tror jag, ska krypa ner brevid linus som redan ligger i sängen. Sååå sov gott allihopa POSSSSSSSSS


<3

Kommentarer
Postat av: anna nordahl

överfin bild :)

2009-12-30 @ 15:14:13
URL: http://enligtannanordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0