vi ska låta marken gunga, vi äro ännu unga

Faller för trycket och får väl också göra en sån här :D haha

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ooo ja :D !
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga så nä haha :D
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nix!
4. Dog någon som stod dig nära? nej :)
5. Vilka länder besökte du? Bulgarien, danmark.. eh. Inga fler tror jag ? :O
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Hmm, mer pengar skulle inte skada. Men får väl skylla mig själv lite för det ;) haha
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? oj....kan inte riktigt alla datum men det är typ..  5-12 juni iallafall, sen alla festivaldagar osv i somras och ja. Kommer inte på fler för tillfället, haha!
8. Vad var din största framgång 2009? oj HAHAH ja ingen aning..
9. Största misstaget? 20:e mars. Behöver inte säga mer, första och sista gången.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? ja hahaha..
11. Bästa köpet? Har nog inte köpt så mkt såna saker.. men jag antar att kameran kommer vara något åt det hållet :D
12. Vad spenderade du mest pengar på? antagligen buss/tåg resor, tråkigt nog.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? jaaaaa väldigt mycket :) Att resa till Bulgarien med Linus är en av många saker
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? hmm asså jag hatar såna här frågor, haha men antar att det är dom "sommarplågorna", svennebanan och rap das armas. Även låtsasvärld, HAHAHA
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? levt i nuet och "fångat dagen" haha
17. Vad önskar du att du gjort mindre? typ..  oroat mig så mycket för saker som kanske händer eller som hände för längesen
18. Hur tillbringar du julen? hos mamma för en gångs skull :)
19. Blev du kär i år? blev och blev, var redan ju :) haha möjligtvis ännu kärare ;) haha
20. Favoritprogram på TV? är och förblir desperate housewives!
21. Bästa boken du läste i år? Twilight böckerna !
22. Största musikaliska upptäckten? Tove i idol? haha :D
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? har nästan glömt vad jag fick i födelsedagspresent :O Men pengar bland annat antagligen haha, så ja
25. Något du önskade dig men inte fick? njä :D 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Vaknade bredvid Linus, när han stack kollade jag på film (hahaha) fixade mig och stack till danmark med anna! :D haha
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? snor annas svar rakt av här asså: Ja det är klart, men det är ju så jävla lätt attvara efterklok.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Ingen speciellt stil sådär, haha "vanlig och tråkig" antar jag? HAHA nä men har väl på mig det som jag trivs i
29. Vad fick dig att må bra? ja det var väl vännerna och linus :) familjen från och till ;D haha
30. Vilken kändis var du mest sugen på? emhh huummm :O Chad michael murray blir ju inte fulare om man säger så, hehehe :D
31. Vem saknade du? saknade thea otroligt mycket vissa perioder faktiskt, pappa också. Men ja ;/
32. De bästa nya människorna du träffade? Träffade väl inte så många nya men som anna skrev - började umgås mycket med henne så jag får väl svara Min lilla coockie :D ! hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0