vilken dag är det?

Sitter och dricker chailatte och tittar på Gossip Girl. Och fryser. jääävligt mkt :( haha skulle helst av allt vilja lägga mig i ett bad och läsa ut de få sidor jag har kvar av twilight boken! :D Men hahaha jag är ensam hemma och det är kväll HAHAh och jag är typ rädd för att duscha och ännu värre bada när jag är ensam hemma AHAHAHA så det är uteslutet. Har riktigt tråkigt iaf, tror att jag ska storstäda - verkligen rensa och putsa varenda vrå av mitt rum efter GG, det behövs.

Imorgon ska jag och Linus se Avatar i 3D på entré i malmö :D Snäll och bäst som jag är bjuder jag honom på det (a) hahaha. Så vi åker nog dit nån timme före den börjar för att shoppa lite, jag ska bland annat köpa ett nytt minneskort, hittar inte mitt gamla buuhu :( Tror faktiskt att jag har slängt det av misstag, idiotnina. Men jaja, det är inte så värst dyrt så det är ganska lugnt.


hahah jag just nu, med tröjan för 49 kr som jag har blivit helt jäkla kär i :D Riiktigt mysig faktiskt (a) hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0