whop whop

hejsanhejsan. WADDAPP? hehe :D Ska till Linus om nån timme, vid 6 typ. Kolla idol finalen osv osv osv :d hehe. Sover där, sen imorgon åker jag direkt till elle och sen till nån förfest somewhere, har ännu inte bestämt var.... HAHA. Sen blir det lussvaka för hela slanten :D Riktigt taggad!! :D Träffade jenny och emelie i stan idag och hämtade min förköp biljett, sedan cycklade jag iväg till gymmet och va där i en timme typ. Skööönt. KOm hem och åt och ja, nu sittre jag här. Har packat lite, måste bestämma vilka kläder jag ska ha imorgon :O hahaha aja =D

måste fixa photoshop också, jag vill ha en ny design här :( haha ny header iaf och det går icke utan photoshop för lilla mig :D HAHA Mamsen får väl hjälpa mig när hon kommer hem :)

JAPPS det var allt för stunden.. AHAHAHA

me right noooow



Kommentarer
Postat av: emelie

både en timmes gymmande och långt cyklande, då är man värd en stor påse godis tycker jag:D haha

2009-12-11 @ 22:27:57
URL: http://emeelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0