morsning korsning

Godmorgon :)

fick ett ryck och blev trött på min desgin, sen gjorde jag en ny som blev SKITFUL så nu har jag bara sån tråkig :S Måste göra en ny. när jag har tid och lust :) Vaknade iaf hyfsat tidigt idag, vid ... 11? vet inte. Åt frulleee och duchade och nu sitter jag här och har skittråkigt :((((( Vid 3-4 kommer annsing pannsing, sjukt längesen vi sågs :O saknar ju min lille twiniie :) Kulturnatten ikväll/inatt! tumme upp på det får vi hoppas :V Är iallfall ensam hemma nu, ikväll och hela natten, och största delen av imorgon med:D haha gött som fan. kan knappt vänta tills jag flyttar hemifråååååååååååååååån ! Fast okej, det kommer nog bli liide läskigt hahah :D kan knappt duscha eller sova när ajg är ensam hemma :D förjävligt.

Nä jag får väl ta och städa mitt rum nu, tråkiiiigt!

Hörs säkert senare för jag känner på mig att jag kmr ha tråkigt i minst två timmar till.... hahah (tills anna kommer dååraaaa) och antagligen mer än det, seg som hon är :D HAHAH Mennn JAJA see you later aligator <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0