3 is a magic number

tre saker har jag nu att säga!

1. FATTAR ni att jag fortfarande kämpar med att kolla klart på gossipgirl avsnittet jag skrev om innan?!!??!?! Helt otroligt sjukt jätteseg sida! Nu är det bara 4 minuter kvar av avsnittet så jag lär väl ha kollat klart på det om.. 20 minuter eller ngt.

2. JAG ÄR SÅ SJUUUKT SUGEN PÅ GODIS! har itne ätit det på skitlänge, längtar till imorgon för då ska jag vakna, sätta på mig några kläder och bege mig till närmaste godisaffär!

3. Jag gjorde nyss en film med massa bilder från 2009, bakgrundsmusiken var en remix av alla populäraste låtar 2009 så det passade väl bra.. haha :D Har lagt ut den på fejjan men VARJE gång jag ska kolla på den så slutar den typ 1 minut före den ska?! :O Asså det står att den är 3.05 men den slutar alltid på 2 något.. så om ni kollar på den KAN NI DÅ VARA SÅ SNÄLLA och säga till var den slutar för er? :D Kanske bara min dator som är cp, skulle inte förvåna mig!

JA SÅ HAJJDO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0