57 onödiga saker om mig!

ja, den gamla vanliga ursäkten för såna hära "test" - jag har svintråkigt och är itne trött så jag vill inte sova! HAHA

1. Tre personer jag lyssnar på:
Mamma, Linus och Anna :))
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Haha, alltid lika svårt att komma på svar på såna här frågor.. men ja, tycker om attteee... HAHAHA nä det går inte tyvärr kommer inte på ngt :D
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
haha, har mycker svårt för att prata om "viktiga" och "stora" saker med många människor, som jag egentligen inte borde ha svårt att prata med.
4. Detta är jag rädd för: jaaa.. typ att sova efter jag har sett en skräckfilm, HAHAHA eller avlopp. eller HAHA är nog inte rädd för avlopp sådär, hatar bara att vara nära ett (A)
5. Tre saker jag vill ha varje dag: ´de tre M:en : musik, mat och mobil
6. Tre saker jag absolut inte tänker göra: Skaffa barn? (känns så just nu iaf HAHA), och emh.. HAHA svårt detta. slicka på kött som är rått? HAHAHA .. eh och typ sova i en smulig säng! HAHAHA
7. Detta tycker jag om att göra: det är ju mkt, haha resa, äta, va med folk jag tycker om, ta det lugnt, festa :D
8. Detta vill jag göra just nu: få en fet godispåse
9. Bästa känslan: när man är riktigt taggad och föväntansfull och bara går och ler hela tiden HAHAh :D
10. Värsta känslan: besvikelse?
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: att han är ärlig, omtänkssam, ser hyfsat bra ut :) haha 
12. Är jag kär just nu? ooja
13. Jag vill gifta mig: antagligen ja, haha
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: vet inte, känna att jag har levt livet ? :D
15. Min käraste ägodel: mobile eller dator :D hahaha
16. Något jag vill ha i present: har jag precis fått en massa så jag vill inte ha ngt spec nu :D HAHA
17. Detta har jag på mig just nu: shorts och stor t-shirt
18. Favoritkläder: leggins och ngn skön tröja till det :)
19. Favoritdjur: doggy
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: oo allt möjlgt! :D
21. Favoritlåtar just nu: just nu måste det vara crawl!
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: roligaste.. eh.. ingenting. Spanska kanske om jag måste välja. Tråkigaste är MATTTTTTTTTTTTTTEEEEEEEEE.
23. Stjärntecken: tvilling!
24. En bok jag älskar: twilight böckerna! 
25. En film jag älskar: the ugly truth haha
26. Tv-program jag gillar: gossip girl
27. Favoritdoft: linus parfym ;) mumssss
28. Detta äter jag gärna: pizza
29. Dricker helst: cola
30. Favoritgodis: saltlakris är jävligt gott faktiskt
31. Hit vill jag gärna åka på semester: kina, usa, thailand
32. Färg på mina ögon: brown
33. Min längd: 1,60
34. Jag tror på: va? AHHAA
35. Jag spelar: ingenting
36. Person jag beundrar: kan inte komma på ngn HAHAH
37. Här bor jag: annehem maddafakkaaaaaaaa
38. Antal döda krukväxter i hemmet: HAHA va ?
39. Det här tänder jag på: hmmmmmm på killar då VAAA? en riiiktigt fin överkropp  som luktar skitgott
40. Det här gör mig avtänd: fisar? HAHA
41. Favoritfärg: har ingen sådan faktiskt.
42. Favoritcitat: kan inte komma på ngt men personen som jag tog denna av skrev ngt smart så jag snor det! haha "När någon talar illa om dig, lev så ingen tror dem"
43. En hemlighet jag vet: om jag skriver det här är det ju ingen hemlighet längre, riiight?
44. Bästa present jag fått: bästa vet jag inte riktigt men finaste och det som jag har blivit riktigt glad över är nog halsband från linus :)
45. Senast köpta skiva: haha.......................
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: hahah vet inte, ögonen kanske fast dom börjar jag tröttna på, vill ha gröna HAHAHAHAHA
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: läpparna? haha
48. Udda förmåga/egenskap: HAHA om jag håller för näsan och försöker blåsa ut genom den samtidigt börjar det bubbla i mina ögon ;) HAHA sant faktiskt, ser helt sjukt ut
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: apa HAHA nä men vetifan?!?!?!?!?
50. Vad lyssnar du på just nu? ingenting
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? orkar inte skriva på denna frågan HAHA palla
52. Var är dina föräldrar födda? Mamma i norge och pappa i sverige
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? kan ha varit photoshop?
54. Vilken är din favoritrestaurang? mcdonalds HAHAHA
55. När badade du i en pool senast? somras :D
56. Har du varit med i någon skolpjäs? haha, nä
57. Hur många barn vill du ha? inga hatar barn så jävla störiga :) HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0