crawl

HEJSAAAAAAN :D sitter och kollar på gossip girl (what a suprise.. ;) ) haha, men megavideo funkar inte av ngn anledning så jag får se det på nån konstig sida som är riktigt seg! Det tar ca 5 minuter för att ladda 1 minut? Sjukt störigt. Och att internet överhuvudtaget är segt just nu gör inte saken bättre. Men jajaja inte för jag har bråttom eller ngt, det är bara störigt haha :D Så jag tänkte att jag kan ju lika bra skriva ett litet fint inlägg nuråååå :D !

hahah har inte gjort så himla mycket idag, vaknade vid 12, satt vid datorn lite sen fick jage tt ryck och städade det sista från garderoben osv, vill ha mina dörrar nu ! haha :( Riktigt störigt att inte ha en spegel på rummet om man är van vid det faktiskt. Ja men sen vid typ.. eh vet inte 4-5 kanske kom Linuuus hit, så kollade vi på en film , "orphan" hette den. Typ skräck av ngt slag, fast inte så läskig, bara riktigt spännande. Man ville bara strypa det lilla barnet där asså IDIOT! HAHA jag både älskar och hatar såna filmer man verkligen kommer in i och bara vill gå in i filmen och ingripa, haha det fångar ju verkligen intresset osv, men det kan bli så sjukt frustrerande också :O hahah men den var bra faktiskt!

Efter det åt vi världens godaste gryta som vi hittade i frysen, muuuuuums hehehe =D Chillade ett tag sen var han tvungen att åka hem och jag hoppade in i duschen. Och nu sitter jag här :) hahaha ja trevlig uppdatering va, hah blir dessvärre inga bilder idag ;) Trots att jag hatar att lägga upp inlägg utan bilder i, känns så tråkigt på ngt sätt hihi.

JA MEN DET VAR VÄL DET HELA ! hajjjjjs

p.s att skolan börjar på torsdag är GANSKA deprimerande, speciellt när hela eslöv får börja på måndag :( Får vi inte sommarlov två dagar tidigare än eslövs komun DÅ JÄVLAR! hahaha kan även tillägga att jag har blivit helt besatt av chris browns låt crawl. helt underbar juuuuuuu :DDD !

So we'll crawl
Till we can walk again
Then we'll run
Until we're strong enough to jump
Then we'll fly
Until there is no end
So let's crawl, let's crawl, lets crawl

Kommentarer
Postat av: jenny thelin

fan vad du blogggaar :D

2010-01-04 @ 00:39:20
URL: http://jennythelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0