NYÅÅÅRR

WOOHOHOH kan ju inleda med : VILKEN FÖRJÄVLA RIKTIGT ROLIG UNDERBAR NYÅRSAFTON :D utan att överdriva var det fantamig den bästa nånsin! :D hahaha shiiden


Lika bra att börja från början då?! :D
hade varit förjävla orolig för att jag knappt hade ngn dricka alls, hade lite vodka och en cider. Men hade varken tid eller pengar till att skaffa ny, så jag tänkte äh skitsamma :D ! Och kan ju säga att det löste sig suveränt ändå! HAHAH :D

iaf, i torsdags  drog jag till Ellinor vid 4 tiden, chillade lite och sen lagade vi alltså världens godaste wook, haha riktigt gott :D Med nudlar och kycklig och grönsaker, MUUMS :D haha
hade en romantisk middag och nån timme efter det drog vi vidare till Danne, fick gå genom hela eslöv kändes det som och detva så jävla kallt, hahaha jag hade på mig mjukisbyxor utanpå mina strumpbyxor så jag såg ju ganska rolig ut med dom tillsammans med högklackade stövlar... hahaha :D aja




Kom iaf fram till Danne där dom andra redan hade kört igång, så vi började så smått vi med :D Faktiskt sjukt kul där! Orkar inte riktigt skriva om alla timmarna där, men ja HAHAH, det var roligt :D

hahaha jag och tim, peppaaa! :D


nån thure och jag? HAHAH

Vid halv tolv började jag och elle tillsammans med 3 andra killar gå ner mot torget, och dom slöa jävlarna asså.. man vill ju vara där kl 12!? HAHA men dom segade så jäävla mkt, jag ba "KAN NI SNABBA EEER" hahah fick spel, sen när vi var vid domus skrek dom att klockan var fem över 12.. JAHA ! HAHAHAH jajaja, kom ju till torget iaf och sa gott nytt år till alla osv och hade ett mycket roligt samtal med linus, HAHAHAA.

min lilla elsa :D

JAG och linus HAHA pussssssssss

Sen började folket bege sig därifrån och jag och ellinor gick in på stationen för att värma oss och för att elle skulle kissa? HAHAH Där inne träffade vi sköld och macke, satt där ett tag och macke tvingade mig att värma hans händer för att hans blodcirkulation hade fått fnatt? HAHAHAh han sa det minst 100 grr, "nina min blodcirkulation funkar itne " "åh jag har så dålig blodcirkulation" blabla HAHAHA skitkul, undet tiden började elle gråta för hon var kissig? asså HAHAHAH så jag lämnade henne till sköld som fick henne på bättre tankar :D hahah blev iaf med dragna till en efterfest på berga, med ett snabbt stopp inom sköld och hans bil... HAHAHAHAHA :D



Sen var vi på efetrfesten, inte världens roligaste fest  precis men det var mkt trevligt ändå :D haha ända tills polisen och securitas och alla kom dit, hahah ett jävla liv blev det som jag satt och skrattade mig igenom :D HAHA Sen helt plötsligt var vi tvugna att gå därifrån, så skulle vi på en annan efterfest`? men den blev aldrig av för när vi kom dit hade det varit inbrott i lägenheten bredvid :S fattade inte så mkt men folket på festen hade gått ut och blivit nerslagna och sen sett tjuvarna komma ut med datorer osv. Låg halm i hela "korridoren" eller vad det kallas från dörren som hadr blivit insparkad, ganska äckligt faktiskt. Stackars dem som bodde där :/




SÅÅÅÅ vi gick ut igen, va ute ett tag sen var det dags att gå hem! Fick följe av stevce, micke och kalle HAHAHA, stannade på torget för att handla kebab och blev jagade av en äcklig kille som ville pussa ellinor och höll fast mig helt hårt :O jävla cP AHAHAH :D Kom hem vid 4 - halv 5 kanske, HAHAH så tände vi i johans rum (ellinors lillebror) och han såg så jäävla rolig ut när han sov asså HAHAHAHAHAHh så började vi skratta sklitmkt och spillde ut all vår julmust :( Tror inte hennes föräldrar var så glada, fyfan vad vi måste ha varit högljuda.. HAHAHA skrattade åt allt och inget, AHAH så kul vi hade :D HAHAHAh ja. 'SEn skulle vi göra wook:D HAHAH ååh det var gott kan jag tala om för er! åt den och sen somnade vi efter ett tag, och vaknade vid 3 idag :D HAHA riktigt jävla lyckad kväll och natt :D ! tack till alla som gjorde den bra :))) hehehe


HAHA när vi kom hem HAHAH :d

sööda

hur lyckas man ALLTID förstöra strumpbyxorna? Hur lyckas man förstöra dom på fötterna när man har haft stövlar på sig hela kvällen? HAHHA

HAHA idiot elle :D


HAHA grr med mina tiger tofflor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0