nova lund

Hallojsan ! :) idag körde jag till nova (fatta vad läskigt det var att köra i den stora rondellen precis utanför nova... HAHA) med mamsen, blev en lång kofta typ och lackleggins, äntligen haha. har tänkt köpa lackleggins aslänge men det har aldrig blivit av. Precis som med det svarta linnet, hahaha =D Det kostade iaf mitt sista presentkort på gina, så nu har jag bränt sisodär 900-1000 kr på gina sen julafton! hahaha :D Dock kr i form av presentkort ju, vilket är tur.. haha :)


här har vi det, både lacklegginsen och koftan. Koftan är dock mkt mer rosa i verkligheten :) haha.

Efter vi hade varit där körde jag och hämtade peter och leo som hade varit på bio, sen körde vi hem och lagade tacos! Mkkkttt gott eheh :D Så denna dagen blev faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig ! :) Ikväll ska jag inte göra så himla mycket, ska nog bara kolla på GG och chilla med kanelbullar haha (a) Imorgon kommer Linkan hit och så ska vi antagligen bowla HAHA :D Sen hyra film och sånt myyyys :) På måndag är det tyvärr skola igen :((((( Som jag bara hatar mer och mer, tog en snack med mamma häromdagen och till och med hon tycker jag ska hoppa av. Själv vet jag verkligen inte. Innan stannade jag kvar, i ärlighetens namn, för jag hade jävligt bra betyg där. bra betyg = bra universitetslinje. Men nu har jag inte ens det. Motivationen är på noll, så ja. BUHUHU

nä, nog för nu! adios !



I know I've been selfish,
I know I've been foolish,
but look through that
and you will see,
I'll do better, I know,
Baby, I can do better.

If you leave me tonight, I'll wake up alone,
don't tell me I will make it on my own,
don't leave me tonight,
this heart of stone will sing till it dies
if you leave me tonight.

stay close, don't go.
stay close, don't go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0