bowwwl

(inlägg från igår, haha gick inte att ladda upp det igår av ngn anledning så det får komma nu ist)

Hejhej :D

HAHA jaaa... vet aldrig hur jag ska börja inläggen asså :o HAHA. Men ja, bowlade ju som sagt med linus idag :D Gick ju bra, jag vann allt.... hahah näe okej men nästan (A) .. sen gick vi i kylan till hemmakväll, hyrde film och köpte godis och sen tog vi bussen hem :) Beställde pizza och tjockade oss, hihi. Sen kollade vi på filmen, Miss march hette den tror jag.. fattar inte ens varför den hette det, det handlade inte ens om nån miss march.. haha men den var rolig iaf :D Nu är den slut och vi ska väl bara chilla och kolla på tv eller ngt, hehe. Imorgon är det skola och första veckan med det dödliga schemat som vi ska ha nu framöver.. palla säger jag bara ! haha :(

Jaja, blev inte så mkt bilder idag men två st kan jag väl bjuda på iaf (a)

HAHA moi


mumZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0