easier said than done

Har äntligen förstått anledningarna till vaför du har gjort som du har gjort. Sagt som du har sagt. Agereat som du har agerat. Trots att jag egentligen inte ville höra det, trots att det nästan gör ondare att veta orsaken till allt än att få stå ut med allt, vet jag nu det. Det underlättar väl lite, du och jag får det bättre, men familjen faller bara samman mer och mer. Och saken är att jag vet precis hur du känner. Hur mycket man vill ifrån det men det är ändå något som håller en fast, även om man inte kan sätta fingret på vad. De negativa faktorerna är så många fler än de positiva, fast man skyller det ändå på sig själv. Låter det gå ut på andra. I vårt fall låter du det gå ut på mig. Det har väl gjort så jag inte tar lika hårt på allt du säger och gör längre, men det har också gjort att jag ser det från ett nytt perspektiv, där jag ser att det sårar dig så djupt att man knappt kan sätta ord på det. Och det är fan inte lätt att bara se på utan att inte kunna göra ett skit.



Över till något annat, dagen har väl varit helt okej, inte så rolig dock men ja. haha, spelade lite guitarr hero med hanna och åt typ.. HAHA, och fick ännu ett presentkort på gina tricot i försenad julklapp, så nu har jag väl typ 600 kr där, efter att redan ha handlat för 300. HAHA, nackdelen med att bara önska sig ett fåtal saker asså.. haha jaja, får åka till Nova någon dag i veckan och se om jag hittar ngt roligt :)

Har även gått och fått en ny favoritlåt, skruva upp volymen och basen så jävlar i det asså, LOVE ♥


Kommentarer
Postat av: bea

den är faktiskt väldigt bra :D

2010-01-12 @ 16:09:32
Postat av: bea

den är faktiskt väldigt bra :D

2010-01-12 @ 16:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0