godkväll vänner

Godkväll kära läsare! haha, såg nyss det sista gossip girl avsnittet :D wooho så nu är jag ikapp igen, feels great. Kan inte bestämma mig om jag ska se dom två nya DH avsnitten som har kommit eller om jag ska vänta för en gångs skull och se dom när dom kommer på tv i sverige.. blir liksom mycket roligare att se dom då haha :D men ja, får väl se hur det blir med det. Tänkte snart sova faktiskt, jag är aaaaastrött som vanligt haha :( Asså jag kom nyss på att jag glömde mina lackleggins hos linus! FAN! jag skulle ju ha dom imorgon tänkte jag :( jävla piss haha :( hoppas hans pappa kan lämna dom i min brevlåda eller ngt när han kör till jobbet imorgon.. HAHAHA .. han jobbar ju typ här ibland, nårra meter från mitt hus :D Sååå det hade ju varit bra. Imorgon kommer thea hit också, haha undra vad vi ska äta :o hon är ju vegitarian ffs! HAHA :D äh nä det löser väl sig

adjöössssen



Cause you're everywhere to me,
when i close my eyes it's you I see.
You're everything I know
that makes me believe
I'm not alone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0