godkväll

Asså fyfan vad blogg.se är segt! Går ju knappt att göra ngnting, när man tillexempel ska förhandsgranska bloggen när man gör ändringar kan sidan itne öppnas och man kan inte ladda upp bilder eller någonting. STÖRIGT. haha jaja, som ni ser har jag gjort en ny design igen! haha eller bara ny header och ny bakgrundsbild, men alltid ngt ju (a) den andra var så tråkig. Sen städade jag mitt rum och bäddade rent sängen, finns inget mysigare än att krypa ner i en renbäddad säng, haha jag bytar lakan och allt sånt minst 2-3 gånger i månaden haha, love it hihi. Satte även upp mina högtalare på väggen, fast jag vet inte om jag ska ta ner dem igen. Tyckte inte det var så fint.. kanske vänjer mig haha, skönt iaf att inte ha dem stående på skrivbordet för det är redan så litet :(




hehehe "the bed" HAHAHA otroligt onödig bild i know (a) AHAHAHa

hajdåå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0