HAJJJ

Asså riktigt cp, inlägget nedanför skrev jag typ kl halv ett idag! Det har inte publicerats fören nu :S haha. Iaf, har bakat kanelbullar idag HAHAH :D dom blev mkt goda vill ´jag lova! Pratade med mamma i telefon när jag gick hem från skolan, så sa hon typ såhär "ja vi kan ju baka kanelbullar idag sen kan jag bjuda dig på bio?" JA LÄT JU SVINBRA, kom hem och skulle baka, hahaha hon ba "nä du får göra det jag är trött" sen sa hon till mig att släcka ljuset och somnade sen i min säng? HAHAHA sär, så jahhapp, fick baka ensam! Väckte henne nån timme senare och hon va helt förvånad ba "va :o är dom redan klara :o" HAHAHA idiot, ja sen skuklle vi kolla om det gick nån bra film på bio, jag hittade en jag vill se men den ville inte hon se , såklart. Så nä, blev varken bio eller bullbak med min kära mamma idag! HAHAHA

Nu har jag iaf precis ätit och funderar på om det är lönt att ta bussen ner till stan och handla godis? Är sugen på att ha en "godiskväll" HAHA men jag är inte lika sugen på att äta godiset? Dessutom kan ingen köra mig för dom drack vin till middagen :o och orka betala 10 kr extra ? (ja snåle nina has arrived) hahaha beslutsångest! får väl se hur det blir.. hahaha.


hahahah ful jävla bild, men det var längesen jag la upp en bild känns det som så den får duga :o HAHA


mUUUMS =D tre såna här plåtar blev det hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0