hallooj

tjoooho vad duktig jag har varit idag! haha, sov till halv ett för vi har bara en lektion idag och samma sak imorgon så jag chillar hos bästa istället! haha, iaf, vaknade och gjorde lite frulle och kollade tv, sen kunde jag inte hålla mig längre så jag kollade på två nya DH avsnitt haha :D Gick och duschade, sen började jag faktiskt plugga! Blev klar med både filosofin och engelskan, skickade in filosofin men engelskan väntar jag tills imorgon med att skicka in tror jag.. känns bäst haha. Läste även igenom psykologin och gjorde det man skulle däääär... och mejlade geografi läraren! All done, jävligt skönt faktiskt. Sen efter ett tag kom linusen hem igen och ja, nu sitter jag här medans han pluggar.. jävla skola asså :D haha.

näää nu ska vi äta hans mammas underbara lax :D:D::D:D åååh lika gott varje gång synd att ni inte har en pojkvän vars mamma gör sån god lax... ni missar verkligen ngt vill jag lova :D HEEEEEEEJÅÅÅÅ :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0