här sover vi istället för att sköta oss

Igårkväll vid 20 över 9 fick jag en impuls och stack till linus för att kolla på dne nya saw filmen :* HAHA, var där vid 10 och så åt vi lite sen kollade vi på den, blev faktiskt lite besviken för den var inte som dem andra tycker jag? haha vet inte riktigt varför men jag gillade inte den så mkt.. men aja =D Somnade ganska snabbt efter det och försov oss i morse, vaknade kl 12 :o HAHAHA Vi hade glömt bort att sätta igång alarmet tror jag, eller så stängde linus av det i sömne.. vetifan, men hur som helst kändes det inte lönt att fixa sig och ta bussen vid 1, va i skolan halv två sen åka hem igen vid 4.. så det blev en hemmadag med my love. Mysigt och det behövdes för mitt välbefinnande! hahaha jag är så himla trött nu för tiden asåå.. haha. Kom iaf hem för ca en timme sen och har ine gjort så mkt sedan dess :) mÅÅÅste verkligen skriva klart filosofin idag känner jag, har itne ens börjat och kursen avslutades i fredags.. AHAHHA good work nina (Y)


looooooooove you <3


haha, trött men sööt hah :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0