HEHE

Nämn något som gjorde dig glad igår: mammas och mitt samtal i bilen hem hahaha :D
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov som fasen :D
Vad gjorde du för 15 min sedan: flabbade åt linus i telefon hahaha
Det sista du sa högt: "blablabla hejdå:D"
Det senaste någon sa till dig: hejdå :D
Vad har du druckit idag: cola och saft
Vad var det senaste du åt: eh typ mackor :D
Vad var det senaste du köpte: godis antagligen D haha
Vad är det för färg på din ytterdörr: blueee
Vad är det för väder hos dig nu: freaking cold
Godaste glassmaken: cockie dough hiih
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja vet inte faktiskt, tror inte det
Sover du tungt: nä inte så värst :D
Drömmer du mardrömmar: japp ganska ofta hah ;/
Trivs du med ditt jobb: don't have one
Favoritklädsel: leggins eller mjukisbyxor och nån tröja :)
Favoritlåt just nu: if we ever meet again!
Vad ser du om du tittar till höger: förster och sånt som står i fönstret haha
Vad gör dig glad just nu: atttttttttttttttttt vet itne
Vad ska du göra härnäst: skriva klart detta, sen lägga mig i sängen och kolla på GG :)
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: pigg och vaken? haha
Favoritgodis: oj det vet jag inte :D
Kläder just nu: shorts och stor t-shirt
Sommarplaner:? antagligen resa med linus igen, sen festa, sola, bada och leva livet! :D
Hur många kuddar sover du med: olika, har typ 5 i min säng men oftast sover jag bara på en. vaknar dock oftast utan kudde överhuvudtaget :D haha
Spelar du något instrument: nej :D
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska
Vad är viktigast för dig: vänner, familj, musik och allt det där vanliga ;D haha
Är du kittlig: aaaa hihi
Snarkar du: never!
Stjärntecken: tvilling
Äckligaste insekten: typ kackelackor
Längtar du mest efter just nu: tills mina spegeldörrar kommer HAHA, sen till nästa lov

sådär, nattinatti! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0