helt död

HEJ! haha nu är jag äntligen hemma från en riktigt lång dag, har hunnit duscha en snabbdusch men inget mer. Efter skolan mötte jag upp Linus på stationen som ville hänga med till nova, bestämt i sista sekund! haha, åkte dit och åt på mcdonalds, snälla jag bjöd faktiskt.. HEHE :D Sen var jag på gina i 100 år, bestämd om att hitta något. men det gjorde jag inte, eller knappt inte. Köpte ett vanlig svart baslinne, har velat ha ett i svart sjukt länge, har bara aldrig köpt det, haha. Så det köpte jag , och hittade även lite billiga underkläder som var på rean. Den sista rean är så sjutk billig nu ju, jeans för 49 kr liksom :D? haha snygga också! Dessvärre antingen för små eller för stora.. är det inte typiskt? haha :( Gick vidare och jag provade säkert 5-6 saker som jag bestämde mig för att köpa, men i kön ångrade jag mig hela tiden HAHA, så det slutade med att jag kom hem med bara min pyttelilla påse från gina med tråkiga saker i, hahahaha buuuhu :D jaja ska väl inte klaga, något blev det ju iaf!

Nu ska jag gå ner och göra en sallad muuums :D sen ska jag sätta igång med geografi arbetet, fast än att det egentligen kan ta sig i röven och bli klart när jag vill att det ska vara klart! så det så. haha. har lust att se på gossipgirl också. ÅH LIVET SUGER ;) HAHAHA.

hejdoooo :D

hahah sneaky bild (mitt huvud fårbli icke fotograferat denna kväll, haha men bättre än inget, riiight? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0