h(u)mmm anus

amen hallåeee hörrenini :D haha sitter på dagens sista och jobbigaste lektion, företagsekonomi. Det enda positiva med denna lektionen är nog att läraren sa att jag inte ska bry mig om att göra det provet som jag har missat än, utan kan vänta tills det finns tid. HAHA woooho en sak mindre att oroa mig för :D Asså som jenny sa innan idag, jag vet inte varför i h-lvete jag valde ekonomi linjen. Jag tycker varken det är intressant, kul eller planerar att jobba med någonting inom ekonomi. Att vi har en miljon timmar ekonomi i veckan gör det inte bättre då likosm.. haha. Jobbig dag faktiskt, hjärnan är lite efter. Började 10 men vad hjälpte det, skulle behövt ett till lov nu direkt. Vi har så sjukt mkt redan, men duktiga jag har blivit klar med det mesta igår och idag :D hahhaa.

 Slutar iaf lite före 4 och tänkte pallra mitt trötta arsle till nova lund. Finns ju inget som gör en gladare än att få hem lite nya kläder, så det passar fint idag. Tyvärr slutar det roliga före det knappt har hunnit börja, då vi har ett stort och svinsvårt geografiarbete som ska vara inne imorgon. Känner verkligen inte för att anstänga min hjärna för geografi idag, haha :(:(

Jaaa nä har nog inte mkt mer att säga haha, får väl motvilligt lyssna. Don't blame me if I fall asleep.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0