my sisters keeper

Såg nyss My sisters keeper, och jag har bara två ord egentligen om denna film; SE DEN.

herregud asså, världens bästa film, riktigt sorglig, känslosam, kärleksfull, allting. Jag är inte den som brukar gråta speciellt mkt till filmer, kanske skvätter en tår hit eller dit, men denna asså, jag grät igenom hela. och inte lite heller. HAHA, nä fyfan vad underbar den var. Har hört folk snacka om den som fan, har tänkt ladda hem den ett par ggr, går in och läser texten om den och tänker "nä, pallar inte idag". men ikväll tog jag mig i kragen och laddade hem och såg den och det var fantamig det bästa beslutet jag gjort på nårra veckor :D HAHA! Den har fått 7.4 i betyg på imdb, vilket säger en hel del. Det är ett väldigt bra betyg från den sidan, haha.


Helt underbar.

Nu är klockan 02.35 och jag får väl försöka sova strax.. måste bara kolla alla bloggar först, AHAh visst är det jobbigt när man blir sådär besatt? Det första man gör när man sätter igång datorn är att gå in på alla bloggar man kan komma på för att se om ngn har skrivit något nytt.. hahaha illa illa. Nä men ni som sover - hoppas ni drömmer ngt trevligt! Ni som inte sover än - sov gott när ni ska göra det :D

haha, godnatt :) ! <321

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0