pang pang boom boom

hihi klockan är halv sex och jag sover inte, jobbigt nog. Även om jag är så trött att jag somnar efter en sekund om jag stänger ögonen (ja jag provade lite HAHA men linus väckte mig direkt) så är detta lättare än att somna vid 2-3 och sen gå upp igen vi 7-8 såååå ja, det är väl smällen man får ta av att vända på dygnet. Men ska jag va helt ärlig är det värt det, jag älskar att vara vaken på nätterna, ensam eller inte ensam, i ett hus där alla anra sover.. haha vet inte varför, et är bara.. skönt? aja. haha, börjar ju skolan imorgon, jävla lund :( Verkar som om vi ska ha en riktig skoldag :O man brukar ju inte köra igång med lektioner första dagenväl ? :O JAJA , får väl genomlida dagen och sen åka raka vägen hem och sova. haha, tror jag kmr vara ledig på fredagen ändå för att vi ska upp till blekinge (eller småland? :S vetifan) till lilla mormor :D Haha det är så jääävla skönt att vara där, love it. Riktigt härligt för dom bor helt öde ute i skogen typ i världens största hus HAHA men egen sjö och sånt =D riktigt najs. Finns inget internet och knappt ngn täckning på mobilen, ska bli skönt att komma bort från allt och alla nån dag :)

Iaf, dom sista dagarna på lovet har spenderats med Linus :) Har gjort lite allt möjligt, såg bland annat filmen paranormal activity, asså i början var den riktigt jävla tråkig men sen blev den faktiskt sjukt läskig! Eller det kanske kan bero på att Linus somnade och alla andra gick och la sig.. så där låg jag ensam i mörkret likosm HAHA :( Asså, HAHAHA måste berätta en grej Linus mamma sa, HAHA älskar den kvinnan asså så jävla rolig :D Hon hade köpt ngn ny juice som hon aldrig hade köpt innan, så kom hon hem helt skitglad över den så skulle vi smaka, HAHA hon ba "mm vad god den va, du detta blir riktigt gott att blanda groggar med!!! Det får vi prova ikväll hehehehehe ;);););) " asså typ 50 år gammal kvinna HHAHA riktigt härlig :D blev dock inga groggar för vi råkade dricka upp juicen hahaha så vi fick lite cider ist, fråga mig inte varför men ja HAHAHAH :D ja jag tyckte det var kul iaf, speciellt eftersom både min mamma och pappa är helt jävla.. anti sprit asså. Det enda jag får dricka i huset är typ 2,25or till middagen ibland HAHA ja men roligt ämne eller? :S haha nä

AAAAAAAAAAHHOOUU NÄÄÄEE! Nu somnade LInus :( Nu vill jag också sova. och jag är hungrig. och trött. känns som att jag inte kan sluta skriva för att då kmr jag somna.. haha vilket helvete detta är :D Får kanske starta projektorn och spela lite gta hehehe :D
Jaja, tar risken faktiskt för jag har inget mer att skriva! Och eftersom jag är hos linkkiii finns det inte heller några bilder att bjuda på, sorrrrrrrrrrrrryyyyy :D


P.s HAHAHAHAHAH anna skrev nyss till mig, idioten är full?! 20 i sex en torsdagsmorgon, HAHAHAHAH vem fan gör ngt sånt? JAJAJA lika bra att ta vara på de sista dagarna på lovet eller? :D HAHA love her

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0