she'll suspect something's wrong

hejhejhej :D
sitter och väntar på att linus pappa ska hämta mig, HAHAHA vad pinsam tystnad det kommer bli i bilen, HAHA :D Sen ska jag till linus som ni kanske fattade! :D haha skolan idag va väl helt okej, bara dödligt jobbigt att börja kl 8, och att det är 46575906 minus grader ute när man måste cykla i 20 min gör inte saken bättre.. haha. Åt på den nya restaurangen idag, house hette den. den verkar väl bra! hoppas det är i klass med cc house hehe :) Fast det tror jag dock inte för vi skulle tydligen börja få vanlig "skolmat" nu. Öh hallå lönt att äta på en sån fin restaurang då liksom? ajjaaaa.

Imorgon börjar jag inte fören kl 10, skönt! fast eftersom jag sover hos linus får jag nog åka ganska tidigt ändå, men whatever. Har sån lust att åka till nova asså, måste göra det snart :) haha.

NÄ, nu kommer han väl snart :D POOOOOOOOOOOSSS hehe

Why trouble her lonely soul?
She doesn't have to know
She doesn't have to know
why tell her?
it would hurt her so
She's such a lonley soul
Such a lonely soul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0