skolan

Hejsan. Första lektionen i skolan nu, hahaha fyfan vad tråkig skolan är. Sccchvenska har vi och ska skriva om hur ondska har utvecklats i filmer och varför den överhuvudtaget finns i filmer? (tror jag AHAH) men FAN vet jag! Asså jag vet inte ens vad man ska skriva om och jag kan inte fråga en gång till, har redan frågat typ 5 ggr? AHHA vadfaaan!

Och mina vänner försvann nyss också, greaaat. Nu kom dom igen! NEJ nu stack dom igen.. hahaha :( Mög detta är heheh :D Okej ska sluta klaga nu. Eller jo måste bara göra det iiiiite till, palla att vi slutar kl 4 idag :( och imorgon :(  BUUHUHU böla sönder livet eller ngt.. haha.

Okej nu får det vara slut med klagomål här asså, det funkar ju inte vadfan ihihih. Har liite mycket damp just nu såååå innan jag råkar ta sönder tangentbordet sååå hejrååå =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0