they are just thoughts

Äntligen klar med arbetet, det blev tre och en halv sida, fast det kändes som om jag skrev typ.. 30 sidor. haha. Hann även se ett GG avsnitt, nu börjar jag komma in på dem jag inte har sett innan :D haha så nu är det mycket roligare att kolla, hihi. Dessvärre ärjag inte särskilt trött och klockan är redan över 11. jag borde sova. Ska upp tidigt imorgon och börja dagen klockan 8 med ekonomi. Kan knappt bli värre. faktiskt. haha men nä.

Nu har det gått en halvtimme sedan jag började skriva detta inlägget och jag har fått mitt huvud fullt av tankar. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men det är sjukt hur andras situationer och andras berättelser kan påverka en så pass mycket. Det ger mig en sorts chock, jag blir helt ställd. Man tror att man är så jävla ensam om att känna det man känner, vad det än är. Men det finns någon där ute som känner precis som du. Även när det gäller mest konstiga, ovanliga, korkade och hemskaste sakerna. Det är helt sjukt. "du kan sluta känna dig ensam", ja det kan du verkligen. Vad det än är, finns det någon som är i samma sits som du.

Det är helt otroligt att någon annans historia kan kalla tillbaka så många minnen. Så otroligt många känslor och tårar som man har grävt ner på det djupaste gömstället, bara kommer tillbaka innan man vet ordet av det. Nä jag vet knappt vad jag vill få fram. Vet knappt vad jag vill säga med det, bara kände att jag var tvungen att skriva något. Låta fingrarna sköta resten, skriva och skriva och låta allt komma utan att tänka. Har en konstig känsla i mig just nu, jag känner mig så jävla ledsen, för det känns som om jag är tillbaka på punkt 1. samtidigt som jag känner en sån otrolig lättnad och glädje över att det är över, att jag faktiskt har kommit vidare.

"du var sjutton jag var sexton och jag skolkade från allt
jag ville bara vara med dig
jag ville bara vara med dig"


herregud. Till och med en enda mening ur en låt kan få en att tänka tillbaka på tider man helst av allt vill radera från universum.

Nä, jag avslutar faktiskt där. Meningen var inte att det skulle bli ett deppigt inlägg. haha. Sov gott <3


spin me round again and rub my eyes,
this can't be happening

whatcha say, that you only meant well?
well of course you did
whatcha say? that it's all for the best?
of course it is
whatcha say? that it's just what we need?
you decided this


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0