tröttttttttttt

OOOOH orkar itne sortera fler kläder! Fyfan vad jag har varit igång idag, förtjänar ett nobelpris eller ngt! Först åkte vi till toysrus för Leo skulle tvunget få en leksak av morfar, HAHAH :D SEn åkte vi vidare till Ikea och fyfan vad stort det är :O! Första gången jag är på det nya ikea, haha tar ju förfan en timme att bara gå rakt igenom det ;) hahaha. Nä men vi hittade en garderob till slut, det är ju skitbra där för allt passar i allt typ, haha man ju välja i princip exakt hur man vill att den ska se ut! HAHa.

Skulle ha två spegeldörrar, en spegeldörr var ett måste, men sen blev det fult med en vanlig och en spegel tyckte mamma så jag skulle få två :D haha men tror ni itne att den är slut? SÅklart ! haha alltid ngt man behöver ha som är slut på ikea. Jaja, vi får åka dit snart igen och handla dörrarna. Resten följde efter mycket strul med hem iallafall, och när vi kom hem började mitt helvete! HAHAHA :(

Först var jag tvungen att städa hela rummet, inte nådigt kan jag ju säga, ni som har varit här nån gång när jag har sagt "mitt rum är riktigt stökigt" förstår nog hur lång tid det tar att städa :D hahaha. När jag var klar med det var JAG, ENSAM, lilla svaga jag tvungen att monterna ner hela den gamla garderoben, den ramlade och hade sig och jag blev svinarg HAHAH, tillslut klarade jag iaf det men då skulle jag bära ut varenda del för sig ut till en container som ligger kanske 50 meter från vårt hus. När man har gått fram och tillbaka med en tung garderobsdörr i kylan 100 ggr blir man ganska trött asså.. haha gick säkert 30 ggr fram och tillbaka, fyyy vad jobbigt och tungt det var :( och ingen hjälp fick jag (U) buuhuu HAHAH, ja SEEEEN var jag tvungen att möblera om för att den nya garderoben skulle kunna få plats där jag ville ha den, och SEEEN kunde vi äntligen sätta ihop den. det tog sin lilla tid det med, och när det var klart skulle jag ju sortera och lägga in allting! HAHA ja fy vad jobbig dag detta har varit, men som jag sa.. vad gör man inte för ett nytt hem för mina kläder? <3 HAHAHAH.

 Jaja anyway så är jag inte ens klar än, pallar verkligen inte mer. Vi åkte till ikea vid 2 typ och nu är kl 10... synd om mig asså HAHA :(  Asså jag borde verkligen skänka bort hälften av mina kläder till något stackars barn i afrika eller ngt, har så mkt som jag aldrig använder :D


här har vi den iaf, kolla vad duktig jag har varit! Bara lite kläder kvar nu, HAHA hur fan ska detta gå? Den är redan full :( Jaja, två spegeldörrar på och sen jävlar är den klar :D hihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0