until we're strong enough to jump

Hejhej! Nu är jag hemma igen :) Hann även med en liten sväng inom Linus för pizza, gta och mys :D haha.

Dagarna hos mormor har varit bra, riktigt chill :) har inte gjort så mycket, tagit det lugnt, varit ute, badat jacuzzi osv ! :D Dom bor verkligen helt öde, man kör in i by efter by efter by tills man kommer till en liten väg, sen svänger man in på en grusväg som går rakt igenom en skog , så kör man där kanske i 10 minuter, SEN kommer man till deras hus! hahaha dom har så sjukt stor "mark" eller vad man ska säga, skitstort hus som är ganska gammalt men som dom har renoverat innuti så det ser ut som värsta lyxhuset innuti, haha sen utanpå ser det ut som ett ruckel som faller ihop vilken sekund som helst :D haha okej inte riktigt kanske, men åt det hållet iaf. Ja men iaf sen bakom huset är nån slags.. ja äng? HAHA vet inte, men det är iaf lutning på det området så det är helt bra pulkabacke HAHAH sen nedanför den har dom en egen sjö, riktigt mysigt asså! :D Så ja, vi har blivit bortskämda hela familjen där asså :) haha. Körde hem idag och blev hämtad av linus mamma nästan direkt, sen kom mamma och hämtade mig där vid halv elva och nu är jag äntligen hemma :D


JAG på morgonen haha, ser ut som ett tard men jaja :D !


tagen genom fönstret så det är lite suddigt men här är iaf liten del av "ängen" HAHAH eller vad man ska kalla den, och sjön där nere :)


nere vid sjön :D


mamma HAHAHA söt ju


leo på sjön, gillar denna bilden assssoooeeeee


jag i mitt fina hjärta som jag gjorde :D HAHA



JAPP det var väl det, har haft ett par bra dagar iaf :D pusshajjss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0